top of page
Search

מזה סאמר סקול?


"אמא משעמם לי" לכולנו יצא לשמוע (אולי אפילו להגיד) את המשפט הזה כמה פעמים בחיינו. בתקופת הקיץ, אפילו יותר. ילדים צריכים תעסוקה ואנחנו צריכים לדאוג שהיא תהיה איכותית. גילאי הילדות והנעורים הם גילאים של עיצוב האישיות, בניית האופי, הדעות והערכים שלנו. כל כך הרבה סקרנות ורצון לחקור ולגלות לא יכולים להתבזבז על צפייה ממושכת במסך או בילוי אינטנסיבי ברשתות החברתיות. מסכימים? גם אנחנו. וזו הסיבה שנולד הסאמר סקול שלנו, המקום בו כל החלומות מתגשמים.

נעים להכיר, מחנה קימאמה. זהו שמו הפרטי של הסאמר סקול הישראלי שלנו. סאמר סקול קימאמה מתקיים ב3 מיקומים סביב העולם: ישראל, אירופה וארצות הברית. המטרה שלנו הוא ליצור מחנה קיץ של חוויות. חוויה תרבותית, לימודית וחברתית יחד. חוויה מיוחדת שתיצור רגעים בלתי נשכחים של היכרות עם תרבויות, שפות ועולמות חדשים, רכישת ידע והתמקצעות במה שמעניין, ואנחנו מתכוונים למה שבאמת מעניין: גלישת גלים, גלישת רוח, צלילה, מפרשיות, טניס, כדורסל, כדורגל, ספורט אקסטרים, אילוף כלבים, אמנויות הבמה, ציור, ובקיצור- כל מה שרציתם לעשות וכל מה שידעתם שאתם רוצים לנסות.

נכון, את כל הדברים האלה אפשר לעשות גם לבד, עם חברים מהבית או עם המשפחה, אז למה לבוא דווקא לסאמר סקול בשביל זה? אנחנו אוהבים את השאלות שלכם! סאמר סקול קיממה נועד ליצור, מעל הכל, חוויה חברתית בה בני נוער מישראל ומכל העולם יוצרים קשרים מיוחדים שמלווים אותם הלאה בחיים, למעשה, ככה ממש זה התחיל. לפני 15 שנים קבוצה של מדריכים ואנשי חינוך בוגרי תוכנית השליחות למחנות הקיץ של הסוכנות היהודית בארה"ב, הבינו את החשיבות הגדולה של מפגש בין ילדים ובני נוער מרחבי העולם וחלמו להקים בישראל מחנה קיץ יהודי-בינלאומי, במודל הסאמר קאמפ האמריקאי. החלום היה להקים סאמר סקול עם ערכים של עצמאות, מנהיגות, התפתחות אישית והעצמה. היה להם ברור שהדרך הכי טובה להעביר את הערכים האלו היא פשוט לחיות אותם. כאן נכנסות לתפקידן כל ההרפתקאות שתכננו לכם.

הקסם של הסאמר סקול קורה ביום, אבל מתחיל בלילה… כחלק ממחנה הקיץ הכולל לינה, החניכים והחניכות מעבירים את שנתם בחדרים משותפים ושיחות אל תוך הלילה (לא עד מאוחר, יש לנו יום עמוס מחר!) כולנו יודעים שבלילה, כשאנחנו בפיג'מה שלנו, על מיטת הקומותיים, החיבורים החברתיים הכי טובים נוצרים. סיפורים, חוויות ורגעים של צחוק ושיתוף שנזכרים בהם שנים אחר כך ותחושת נוסטלגיה וגעגוע שוטפת את הגוף. בדיוק בשביל הרגעים האלו נועד סאמר סקול קימאמה. כל האנרגיות שהיו בחניכים במשך היום מתרכזות לרגע אחד עייף, לפני שנרדמים, שבו הם מרגישים שמצאו חברים חדשים, כאלה שעד לפני כמה ימים היו האנשים הכי רחוקים מהם, לא רק גיאוגרפית.

בגדול? אנחנו רוצים ליצור סאמר קול בסאמר סקול, תבואו 😉

278 views0 comments
bottom of page