top of page
Search

סאמר קמפ: החלום האמריקאי נוחת בישראל

בישול, גלישה, אילוף כלבים הם רק חלק מהמיומנויות שהצאצאים שלכם עומדי לרכוש בקיץ הקרוב. חשבתם שתדביקו אותם למסכים? תחשבו שוב.


גם בשגרה, החופש הגדול הקרב ובא מעמיד בפנים ההורה התל אביבי, האוהב אך גם המותש לא מעט אתגרים לא פשוטים. יותר מדי שעות, יותר מדי מרץ של ילדים או קפריזות נעורים וסבא וסבתא שקיבלו פטור בחסות הקורונה. ואם בימים כתיקונם זכיתם לפנטז על חופשת קיץ בחו"ל ומשהו לצפות לו – הפעם אנחנו בעיקר מקווים שלא לקבל עקיצת מדוזה צורבת בחוף גאולה.

בדיוק בגלל זה (וכי חרשתם איתם מסכים לאורך כל הסגר) – מצאנו לכם מסגרת הולמת לנפשות העדינות והמיוחדות שלהם שתעשה אותם עייפים, מרוצים ומאושרים. רחוק מהבית, ובאווירת מחנה קיץ מהסרט האמריקאי שתמיד רציתם לחיות בו.





קימאמה בראשית

למי מתאים: מחנה יום חדש למאות ילדים שרוצים לבלות בקיץ הקרוב בווייב קוסמופוליטי (פלוס חוויית התנשאות על יתר החברים מהכיתה) ובאווירת בינלאומיות שתפגיש אותם עם ישראלים מרחבי הארץ ומחו"ל שבאו לבלות כאן הקיץ. בלו"ז: גלישת גלים, כדורעף חופים, אומנות ויצירה, טכנולוגיה ופעילות ערכית-חינוכית בשביל הנפש. המחנה עצמו פועל בפורמט יומי וללא לינה כהתאמה לשגרת הקורונה.


קימאמה וואן

למי מתאים: לכל מי שרוצה לקרוע את הארץ במשך חמישה ימים של רואוד טריפ חלומי. הטיול כולל השתכשכות, התנסות בחיי שטח (כן, פארק קריית ספר לא נחשב), מדורות על החוף, מסלולי מים מאתגרים, ספורט ימי, רכיבה על סוסים ולינת שטח שתאוזן עם צימרים מפנקים. קימאמה חוף

למי מתאים: לילדים שמעדיפים את חוף בוגרשוב על פני ריטלין. תוכנית שבועית של פאן טהור עם כל הפעילות המסורתית של מחנות קימאמה. עם דגש על ימאות, גלישה ותוכן חינוכי וחברתי מעשיר יותר מסרטוני טיקטוק. קימאמה גלים

למי מתאים:לילדים ונוער עם עולם פנימי מרתק ושאיפות מקצועיות ייחודיות שישמחו להפוך יום אחד לשפים גדולים, מאלפי כלבים, גולשי גלים ועוד. כל הכיף הזה מתרחש על חוף הים באווירה של קיבוץ. כי הם הרבה זמן לא יצאו מהעיר. קימאמה מכמורת

למי מתאים: לילדים פעילים במיוחד שגם בשגרה מדלגים בין מסגרות חינוכיות, אומנותיות או אתלטיות. בין התכנים המועברים במחנה: אומנות, תיאטרון, ספורט ימי, בניית קבוצה דרך פעילות חוויתית. ניתן לבחור בין מספר מסלולים שכוללים גלישה, סאפ, גלישת רוח, מפרשיות, צלילה ואומנויות הבמה. מחנות הקיץ של קימאמה הם מחנות לילה פרימיום הכוללים רזומה של כ-17 שנים ומעניקים לילדכם חווית קיץ בטוחה, מהנה ומעצימה. כדי להנגיש את המחנות בתקופת הקורונה תידרשו לשלם את דמי ההרשמה בלבד כרגע. מחנות הלילה מיועדים לילדים ונועור בגילאי 7-17 בפורמט שיפגיש את הצעירים שלכם עם חבר'ה שלומדים לא רק בעירוני א'. כלומר מרחבי הארץ ואפילו העולם תוך פיתוח ערכי עצמאות, מנהיגות והתפתחות אישית ששום נטפליקס לא יוכל לספק.

22 views0 comments
bottom of page